Antarctica-2009-AV.reismee.nl

Plan komende dagen

De komende dagen weet ik niet wanneer ik weer kan mailen.

Op de boot is het internet erg traag en niet altijd beschikbaar.

Daarom zitten we nu in een internetcafe t.o. Ons hotel van vorig jaar.

Om 12 uur moeten we weer op de boot zijn voor de lunch en om 13.30 uur vertrekken we voor onze 1e excursie naar Delta del Tigre.

Als we om 17.30uur weer terug zijn, hebben we om 18 uur sloepenrol.

Dat betekent met onze zwemvesten aan de grote zaal eerst en dan naar sloep 3.

Om 19 uur vertrekken we dan naar Montevideo in Uraquay, waar we morgenochtend een stadsrondrit gaan maken en morgenmiddag naar een wijnboerderij.

Buenos Aires

Woensdag 7-1-09

Gisteren om 11.30 uur hier geland en vrij vlot door douane en onze reistassen afgegeven aan mensen van de boot en met de 1e bus naar de boot Het was 1 uur vanaf het vliegveld en we herkenden buiten het centrum van BA niet veel.

Vorig jaar meestal in het donker deze rit gemaakt van en naar de luchthaven.

Bij de terminal onze bootpas gekregen en met de shuttlebus naar de boot.

Onze hut ligt op het 2e dek en is comfortabel en prima bedden.en dicht bij alle belangrijke dingen.

Aan tafel zitten we met 4 nederlanders 2 broers en een echtpaar.

We hebben een mooieronde tafel met uitzicht naar achteren en op de Zodiacs, die al klaar liggen op een achterdek.

De reis begon al met hindernissen, vanwege een ongeval hebben we met de ICE een omweg van bijna 2 uur door NL gemaakt en kwamen in Duesseldorf aan na het sluiten van de inchechbalie, maar ik had uit de trein al naar Hansa gebeld om de vertraging te melden.

Het vliegtuig vertrok 1 uur te laat en tijdens de tankstop op Gran Canaria was de nieuwe bemanning niet op tijd en hebben we 2,5 uur staan wachten. Verder een rustige confortale vlucht. Soms even weggesoest.

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!