Antarctica-2009-AV.reismee.nl

Plan komende dagen

De komende dagen weet ik niet wanneer ik weer kan mailen.

Op de boot is het internet erg traag en niet altijd beschikbaar.

Daarom zitten we nu in een internetcafe t.o. Ons hotel van vorig jaar.

Om 12 uur moeten we weer op de boot zijn voor de lunch en om 13.30 uur vertrekken we voor onze 1e excursie naar Delta del Tigre.

Als we om 17.30uur weer terug zijn, hebben we om 18 uur sloepenrol.

Dat betekent met onze zwemvesten aan de grote zaal eerst en dan naar sloep 3.

Om 19 uur vertrekken we dan naar Montevideo in Uraquay, waar we morgenochtend een stadsrondrit gaan maken en morgenmiddag naar een wijnboerderij.

Reacties

Reacties

Max de Leeuw

Hallo Aafke,
Wat goed van jou om Luft Hansa te bellen.
Fijn te horen de rest toch redelijk goed is verlopen.
Geniet-Geniet en nog eens geniet.
Groet en tot horens,
Max

Elly de Ruiter

Hai Mens,
Ik had niet zosnel al mail van je verwacht. Slim om Hansa vast te bellen over de vertraging!
Morgen niet teveel wijn proeven he want anders schommelt de boot zo erg. Veel plezier en ik blijf je volgen. Gr. Elly

Sandra van der Vis

Hoi Aafke en Mams
Leuk om wat van jullie te horen, en dat alles goed gaat veel plezier.
Groetjes van Pappa, Sandra en de kids

Jaap V te Asd

Hoi Aafke, even een goede reisgroet van je volle neef. Geniet ervan, en doe Harry de groeten via de eerst digitaal langs-kuierende pinguin! J

Jaap de Koning

Hallo Aafke,
Ik ben jaloers op je als ik me bedenk dat je lekker in de zon kunt zitten. Wij hebben net een dag of tien vorst gehad en afgelopen weekend stond heel Nederland zo ongeveer op de schaats. Vandaag, 12 januari is de dooi ingevallen. Ik heb de altas naast me liggen en om te zien hoe Zuid-America precies in elkaar zit. Vooral het varen door de straat van Magelhaen lijkt me interessant. Geniet er van en we lezen eerdaags weer verder over je belevenissen. Groeten en tot ziens. P.S. Heb je nog contact met Harrie daar?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!