Antarctica-2009-AV.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Aafke

Wilma Drost-Boekhoudt

Een heel goede jaarwisseling en veel plezier bij de voorbereidingen van jullie avontuurlijke reis!

Groeten van Hans, Wilma, Eline & Stephan

Gertjan (van de sportschool)

Hoi Aafke,
Eindelijk, ik heb je site gevonden. Tja schiet niet zo op als je telkens weer Antartica invoert......... Ik heb mij inmiddels aangemeld en ga je vanaf nu volgen. Ik zal zaterdagochtend aan je denken als ik zit te zwoegen in de sportschool :-)
Geniet van je mooie reis en wie weet kom je prins Albert van Monaco nog tegen. Ik zag net op tv dat hij voor een maand is afgereisd naar Antarctica. Hij gaat daar onderzoeken doen.
Hartelijke groeten, Gertjan

diane

Hoi Aafke
Wat fijn om te horen dat je weer van je reis geniet. Wat is de temperatuur daar ongeveer?? Leuk om je verhalen te lezen dus blijf vooraf voor ons allemaal schrijven. Veel plezier en tot gauw.

Elly

Het is wel duidelijk dat jullie genieten. Ben helemaal niet jaloers!! Je hebt zeker al héél veel foto 's gemaakt?
Ben benieuwd. Gaaf om jullie zo via de verhalen te volgen. Hier gaat gewoon alles z'n gangetje.
groetjes, Elly