Antarctica-2009-AV.reismee.nl

Ushuaia 2

Nog even een laatste bericht uit Ushuaia, morgenochtend om 9uur moeten we van de boot af .

Onze koffers/tassen worden naar het vliegveld gebracht en zijn al ingecheckt als we er aankomen. We hopen dat ze in Duesseldorf er weer zijn. Aan boord wordt alles al gesorteerd voor de doorverbindingen. Er is een groep Zwitsers en een groep Oostenrijkers en Duitsers uit alle windstreken, die moeten doorvliegen.

Wij gaan weer met de ICE trein naar Utrecht.

Gisteren was het weer een hele mooie dag hier en we hebben ´s middag weer 2 uur lekker in de zon op het achterdek gezeten. De meesten waren op excursie, wij hebben vorig jaar hier al 3 dagen doorgebracht , we kunnen nu dus heerlijk relaxen.

Het afscheidsdiner was een hele mooie en gezellige happening. Eerst allemaal in de grote Salon en een glas sekt en een dankwoord van de kapitein en de tourdirektor.

Daarna naar het restaurant wat heel sfeervol was gemaakt en een heel goed diner en na afloop kwamen de serveersters met brandende ijsbombe binnen, waar ze een paar rondjes meeliepen en toen iedereen ervan uitdeelde.

Vandaag gaan we nog naar een museum en dan vanavond de tas pakken.

Dan zit het er echt op.

Thuis hoop ik zo snel mogelijk met de foto´s aan de gang te gaan en ze erbij te plaatsen.

Dank voor de vele leuke reakties en tot ziens

Max

Beste Aafke,
Dank voor je reisverhaal-ik ben wel een beetje jaloers op al dat moois wat je hebt gezien en meegemaakt.
Een hele goede reis terug en we spreken elkaar weer.
Groetjes Max

Gertjan

Beste Aafke, eigenlijk toch heel snel gegaan allemaal. Goede reis en ik zie je weer.
groetjes Gertjan

Mariette

Dag Aafke,

Geweldig mooi moet het zijn geweest: ik wens je een behouden terugkeer en zie uit naar de foto's.

Elly

Nu zit het er echt bijna op maar je hebt iets moois om op terug te kijken. Hoop dat je koffer er bij staat in Dusseldorf, stel je voor daar zit je echt niet op te wachten toch! Goede reis terug en tot snel.
Gr. Elly

Eric

Hoi Aafke,
Leuke ervaring om je op deze wijze op je mooie reis gevolgd te hebben.
Ik kom graag met Mariette naar je foto's kijken....

Wilma Drost-Boekhoudt

Beste Aafke,

Wat leuk om jouw reis en belevenissen op deze weblog te volgen.
Over één ding zal iedereen het eens zijn: het was een onvergetelijk avontuur!
Graag wensen wij je een heel goede terugreis en een behouden aankomst in Zeist!
Daar aangekomen moet je ook Harrie heel hartelijk groeten.
Dan samen genieten en terugblikken op deze reis!

Groeten!!

Wilma enderest